miercuri, 21 decembrie 2011

?

  Ma invaluie un miros de Chanel si tutun in timp ce stau cazuta pe podea pe intuneric, gandind la "ce ar fi daca?" Chiar, ce ar fi daca nu as mai iubi, ce ar fi daca as intoarce spatele omului ce ma iubeste? O intrebare care ma obsedeaza...Zilele trec nebun de repede, petrecerile din fiecare seara acumuleaza oboseala iar eu ma intorc mereu la actuala eu pe care o consider goala si fara sclipire. Am pierdut din mine, am pierd din perversiune si din multe lucruri ce ma defineau. Poate e mai bine asa, poate aici ar fi trebuit sa opresc partidele de sex care nu aveau nici un sens, poate aici a trebuit sa opresc orgasmele abandonate in zeci de locuri, poate aici a trebuit sa o opresc pe Victoria.
  Un el despre care m-am saturat sa vorbesc intr-un loc menit doar mie si amintirilor mele mai mult sau mai putin perverse.


  Asta inseamna iubirea? Sa pierzi din tine bucati ce te definesc sau obisnuiau sa te defineasca?



11 comentarii:

  1. Daca n-ai mai iubi,n-ai mai simti ca traiesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si asta inseamna iubire sa te redefinesti, sa renasti, sa faci loc daruind altor daruri. CAND IUBESTI TE OFERI.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani. Noul an sa-ti aduca multe bucurii, sanatate si pace in suflet! Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu sa raspund la intrebarea asta ..
    imi e tare dor de tine. sper sa fii bine:*

    RăspundețiȘtergere
  5. nuuu,raspunsul trebuie sa fie nu. Nu e corect sa pierd din aceea eu ce obisnuiam sa fiu... @Rosalia totul bine,ma lupt cu mine si....cam atat

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani dragilor si un an nou fericit,scuzati intarzierea si lipsa de interes. Sunt tot aici,nu plec...deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubirea e exact cum vrei tu sa o interpretezi

    RăspundețiȘtergere