marți, 23 octombrie 2012

Tanana na naaa

   WOW...long time, no writing. Cat de puternic bate vantul, imi duduie geamurile care am impresia ca sunt de plastic sau asa, insa, in alta ordine de idei, bine v-am regasit dragii mei si da stiu, sunt o scarba ca nu am mai intrat si nu am mai scris de atatea luni, dar viata mea a luat o turnura tare interesanta si oarecum fragila. Bineinteles, eu am ramas aceeasi, cu mici corecturi ici-colo dar totusi neschimbata.
   Am emotii! Ca scriu aici, si nu stiu de ce am senzatia ca blogul asta ori se transforma de la  a la z,  ori nu mai scriu deloc, grea decizie pentru un blog mai mult sau mai putin anonim, in fine, desi la momentul actual sunt implicata intr-o relatie, asta nu inseamna ca "Old Victoria" a disparut, evaporat, nu, face pasi marunti catre mine si pe cuvant ca nu imi displace.
   Loc nou, apartament nou, viata noua, no job, lume noua, mai pe scurt o renovare drastica a modului de viata anterior, care mi-a demonstrat ca sunt tare buna la adaptare, de fapt sunt foarte buna, nu ma deranjeaza, asta in conditia in care eu raman eu si desi nu vreau sa calc stramb si planuiesc sa nu o fac, ispitele nu inceteaza sa apara...o Doamne si ce ispite!
 

9 comentarii: