joi, 7 august 2014

1 an si 10 luni, 2 saptamani si o zi

   Intreaba-ma cu ce sa incep si o sa iti spun ca habar nu am. Mi-e lene de diacritice, desi ar fi normal sa nu imi fie. Ce s-a schimbat? Nimic, exceptand totul. Ce ziceam in ultima postare? Ca ori se schimba blogul de la forma lui initiala, ori nu mai scriu. N-am mai scris, dar blogul tot se schimba sau iar nu mai scriu, sau nu stiu, voi sa spuneti.
    Cine sunt? Cine am devenit? De ce s-a schimbat nimic si totul? Sunt cam aceasi, la fel de femeie, la fel eu, la fel de Victoria sau numiti-ma cum vreti voi. In octombrie 2012 ziceam ceva de o schimbare drastica si cand spuneam asta ma refeream la o cu totul alta viata, la un cu totul alt continent. Am calatorit, am invatat, am observat, am judecat, am mintit, am inselat, am fugit, am iubit...sau nu, am invatat sa iubesc, m-am intors, am ramas, am plecat, iar m-am intors, am suferit, am platit, am ranit, am fost ranita...e ok, chiar e ok. Nu am cuvinte decat de multumire. Ca sa zic asa, am intrat in viata ca, cutitul in branza.
     Ora actuala? Right back were I used to be. Mai inteleapta totusi, mai acida, mai putin sex si parteneri si mai putini. I just got sick of all, you know what I mean? Dar un el tot exista, nu va faceti idei. Un el cu totul altfel. Si asta cred datorita diferentei de varsta. El mai mare, eu mai mica sau eu mai mare el mai mic, va las pe voi sa decideti. Ma vreti, sau nu ma vreti, o sa tin cont ca altfel n-as mai exista. De-a lungul timpului absent, am scris totusi pe hartie, povesti ce imi apartin. Povesti care au fost descoperite si citite cand ele erau doar pentu voi. Acum sunt inutile, nu mai pot fi postate. Da, da, chiar asa. Nu v-am uitat, deloc.

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit... te citeam la fiecare post si parca mi-a parut rau cand dintr-o data te-ai oprit. Chiar daca scrii despre subiecte „deochiate” totusi parca ai talent la scris si ar fi fost pacat sa renunti.

    RăspundețiȘtergere