luni, 17 octombrie 2011

Barbatii sunt porci...cateodata

  Se supara cineva daca va spun ca efectiv nu am chef sa scriu? De cateva zile ma tot gandesc ca nu e frumos ce fac in primul rand fata de mine, ca trebuie sa imi asum existenta acestui blog fata de care imi pierd interesul si nu am nici o explicatie pentru acest fapt. Zilele trec pe langa mine, eu am devenit si mai lenesa decat eram inainte, ma misc cu incetinitorul si imi caut de munca tot cu incetinitorul.
  Am fost la un interviu zilele trecute unde un tip brunet, cam pe la 28, 30 de ani m-a masurat din cap pana in picioare pret de vreo 3 minute. 
   -Ia stai tu in fata mea un pic sa imi dau seama cat potential ai pentru job-ul asta. Presupun ca stii de ce fac asta, o sa lucrezi cu publicul, o sa te imbraci elegant mai tot timpul, fie iarna fie vara, n-ai de ales.
   -Da, da, stiu. Am mai lucrat in doemniu, scrie si in CV, nu l-ati citit?
   -O sa-l citesc, acum nu am timp, ma uit la tine.
  Plec putin ravasita de criteriile domnului angajator. A fost ceva la modul: "Stai acolo asa un pic sa te dezbrac din priviri ca de angajat oricum nu te angajez." Si bineinteles am parasit locul nu inainte de a primi replica "Te sunam noi."

25 de comentarii:

  1. :( bea mai multă cafea ca să ai multă energie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbatii da sunt niste mizeri in marea majoritate a cazurilor, chiar daca is barbat, subscriu la treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai calma ca ai timp de muncit, acum bucura-te un pic de viata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lamaitza lenea e surioara mea de cand m-am nascut, deci cafeaua nu e decat o gagica geloasa pe relatia mea cu lenea, dar nu ii iese, nici un pic.


    @secsinblog ahhh daaa, mai spune-o data te roooooooog!


    @LostEmotion timp de munca stiu ca e dar trebuie sa fac ceva ca sa ajung la timpul ala si de bucurat Lost, ma bucur ca niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. cateodata mai trebuie sa fi si porc:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @stely de acord dar voi sunteti porci in cele mai nepotrivite momente :)) n-aveti un pic de ratiune.

    RăspundețiȘtergere
  7. sa fi porc e o arta, unii nu inteleg asta:))

    RăspundețiȘtergere
  8. stely, stely ce de raspunsuri ai :)) si la noi sa facem pe nebunele si sa va facem zile amare e o arta :)) ahh si ce ma mai distrez.

    RăspundețiȘtergere
  9. vezi, incepi sa intelegi la ce ma refer:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) treaba e cat se poate de simpla, nu putem unii fara altii dar ne futem in gura reciproc si constant, nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. si corect!

    p.s. ia uite ce chat matinal facem aici:))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) nu e problema, sunt insomniaca oricum. scriu pe blog si ma uit pe net la "Romania, te iubesc". tu ce faci?

    RăspundețiȘtergere
  13. 9gag,facebook,blogu' tau si ma gandesc daca sa dorm sau nu

    RăspundețiȘtergere
  14. eu ma extrag timid din peisaj si ma tarasc pana in pat nu de alta dar stii momentele alea cand dupa o zi de umblat stanga dreapta, te bagi in pat si tot ce poti sa spui e "ah sa-mi bag p*** ce bine e"?

    RăspundețiȘtergere
  15. Opaaaa aproape 4 dimineata si cine ma suna? Stely iesi pe interval si zi-mi acum cine ma suna!

    RăspundețiȘtergere
  16. cunosc sentimentul, ma asteapta 2 zile infernale;))na, ce pot sa zic, somn usor :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ahahahahahahahah nu mai stely, nu, ahhh. nu ma suna angajatorul la 4 dimineata...asta poate mai incolo, intai se ne cunoastem mai bine sau nu, intai sa ma angajeze:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce-mi place cand va intoarceti asa spasiti si cu teama in inimioara si eu va dau un scuipat si un sut in fund :)). awww ce rea sunt mai.

    RăspundețiȘtergere
  19. ma refeream sa te sune din alte motive:)).si totusi cine a fost:>?:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am fost măi Victoria ; nu am somn si dacă
    am văzut pe blog că nu dormi, am zis că poate
    ieşi in faţa blocului să fumăm o ţigare. Cred că
    ai auzit motorul motocicletei mele, Harley Davidson. Poate, ştiu eu, mă invitai să bem un
    Jack . Hai pa...poate altădată...am demarat :*

    RăspundețiȘtergere