vineri, 7 octombrie 2011

Pervers intens

  Suntem amandoi in bratele celuilalt si ne strangem puternic, nu vrem sa ne scapam din priviri, buzele noastre se impreuneaza in fiecare secunda, e atat de bine si de intens. Imi linge cu limba gatul gustandu-mi parfumul Escada, parfum pe care il ador. Il vreau in mine sa ii simt pula groasa pana in cele mai adanci radacini. Saliva imi curge necontrolat de la niste saruturi pe care orice adolescenta le primeste pentru intaia oara. Ma simt pierduta in el, in sexualitatea lui atat de proeminenta. 
  Apuc cu tupeu pula care ma innebuneste, pula pe care vreau sa o simt demult in mine cum ma patrunde cu dusmanie si cum imi provoaca orgasme nemernice nestiind ce se apuc in jurul meu, orgasme care mi-ar provoca un tremurat necontrolat si crampe in picioare, atat de intens. Sunt fascinata de pula pe care o descopar. E groasa si dreapta si lunga. Ce sa vreau mai mult de atat de la el? Ce sa mai imi doresc? Pula lui Sergiu e nimic pe langa asta dar el chiar are o pula superba. O ating pervers cu limba de sus pana jos in timp ce valuri de placere ma ating, toate adunate formeaza un orgasm fenomenal. Ma impinge de langa el si ma roaga sa imi pun mainile la spate ca si cum as fi legata.


   -Esti un pervers, ai pervesitatea perfecta, ai perversitatea care ma excita cel mai mult. Tachineaza-ma cu pula unde vrei tu numai lasa-ma sa o simt! Ma leaga la ochi. Se joaca in jurul gurii cu o sete dar in acelasi timp cu stapanire de sine, coboara si imi desparte labiile cu capul pulii dar nimic mai mult de atat.
   -Masturbeaza-te in fata mea sa vad cat de frumoasa esti, sa te pot admira in toata splendoarea ta.
   -Te rog macar o data baga-ti pula in mine...
   -Nu, atat vreau de la tine toate la timpul lor copilule, acum nu te vreau decat asa, nud si atingandu-te.
  Ne masturbam unul in fata celuilalt, dorinta de penetrare nu ma face decat sa vreau sa ma urc pe pereti de placere, sa-l vad in fata mea cum se masturbeaza ma duce la orgasme multiple interminabile. Respiratia imi este dinou sacadata, ca in vremurile bune, vreau sa strang ceva in maini, orice, nu doar niste asternuturi patate de perversiuni. 
  Adorm in bratele lui calde care ma imbraca cu drag sau cel putin asa simt eu, poate o sa ma futa in gura, poate stie ce femeie de necontrolat sunt, poate stie cu cine danseaza...poate stie ca sexul e un drog pentru mine...sexul diversificat, desigur.




  Arata-mi tu de toate, tipete nu soapte si din fata si din spate.

12 comentarii:

  1. Da, a fost foaaaarte nemernic dar mi-a placut...nu zic nu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum și-a permis, dom'le, să facă așa ceva? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pervesitate fara margini, amagire si tachinare :)) dar nu m-a dezamagit, cred ca a facut cat 3 partide simple de sex la un loc.

    RăspundețiȘtergere
  4. E bun daca rezista atat si se controleaza asa de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. tare pervers dar ai nevoie si cate o data de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce lucru subtil, se discuta aici! Rar se intampla sa ajungem sa ne crestem unul altuia dorinta la culmi neatinse. Betia carnii care tremura pe noi este cu atat mai placuta cu cat se amana mai mult declansarea satisfactiei. Si,in asemenea clipe minunate, ce urmeaza este explozia simturilor. Punctul culminant care mi-a dat ameteli a fost :
    "coboara si imi desparte labiile cu capul pulii dar nimic mai mult de atat". Nu stiu daca as fi rezistat sa nu patrund cat mai adanc...

    RăspundețiȘtergere
  7. @cafeneauainsinguratilor Eu asta gasesc cel mai excitant, tachinarea asta sexuala dar rar gasesti un barbat caruia chiar sa ii placa asta, toti nu vor decat sa isi bage "pula" in tine.
    Invata sa rezisti daca ai ocazia la asa ceva...e mult prea excitant :)

    RăspundețiȘtergere
  8. "Dorinta de penetrare nu ma face decat sa ma urc pe pereti..." - asta da! - si pe mine ma incanta ideea asta! O zi frumoasa iti doresc Victoria:*!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti dau dreptate Victoria, masturbarea nu este preferata de barbati, si sa iti spun si de ce:
    Cand face sex un barbat, normal, el cauta sa se
    abtina sa ejaculeze cat mai mult, ca tu sa fi satisfacuta pe deplin! Insa, cand se masturbeaza, barbatul cauta sa se grabeasca, sa aibe orgasm cat mai repede. Astfel se instaureaza ejacularea precoce, ceea ce nu este convenabil pentru femei, intelegi Victoria ?
    Doream sa descriu faza masturbarii si ce vezi tu extiant dar ma abtin... stiu ca nu imi permiti si chiar nu aprobi comentariul...Kiss U!

    RăspundețiȘtergere
  10. @BLUE FOX Eu inteleg ce zici tu numai ca in cazul asta ai garantia mea ca totul a curs de la sine, nu s-a gandit nimeni la cum ar trebui sa fie. :))
    Nu te abtine de la nimic, sfatul meu...

    RăspundețiȘtergere