sâmbătă, 22 octombrie 2011

Vreau

  Sunt deprimata si nu imi gasesc locul, vreau sa fug de toata lumea asta perversa si banala, vreau sa simt ca traiesc, vreau sa simt un aer cald ce imi mangaie chipul, vreau sa simt mai mult decat un orgasm, vreau sa simt mai multe sentimente cum ma navalesc si cum ma doboara la fiecare pas, vreau sa simt ca oamenii din jurul meu ma pretuiesc mai mult, vreau sa cred ca pot mai mult, vreau sa scap din catusele dure ce imi strang violent incheieturile...vreau sa fug. E rau daca vrei sa fugi? E rau daca vrei altceva de la viata? Vreau sa fiu in afara tarii....vreau viata. 
  M-am angajat....mi-e sila sa merg dinou la munca, mi-e sila de fetele posomorate ce ma intampina nemiloase, vreau optimism si veselie, vreau rasete pe parcursul orelor in care muncesc, vreau langa mine oameni care sa ma invete la ceva mai bun decat indragosteala si sex.

  Am biletul de avion catre Paris. Si ce? Ma ajuta cu ceva? Vreau sa stiu ca pot pleca, vreau acum sa vina 24 decembrie...acum. Vreau sa urc in avion sigura ca alt drum de intoarcere nu e...vreau, vreau, vreau. 

12 comentarii:

  1. Fă-ți dorințele să devină realitate. Dacă poți și vrei totul se poate realiza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Victoria, şi eu am aceeaşi stare. Aş pleca
    prin Caraibe sau Insulele Bora Bora, fără
    laptop ; fără telefon mobil...nimic! Ştii
    Victoria, m-am săturat. Măcar o lună două,
    să uit de toţi şi de toate. Totuşi să am o
    fată cu mine să nu fiu chiar singur! Uffff!
    - Weekend plăcut Victoria !:-* :) Kiss U !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaita cam pentru asta lupt acum...

    @bluefox eu nu stu unde as pleca...sincer nu stiu, lasand Parisul...singura, nesingura, cu laptop sau fara...as pleca:) definitv

    RăspundețiȘtergere
  4. iti cumpar eu adrenalina de la magazinul din colt ca eu am cumparat pentru mine si a mers.
    te insotesc eu daca vrei, ca oricum avem multe in comun :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rosalia I-auzi, chiar asa? Cate e un "kil" sau se vinde in grame? sau litri, sau mililitri?


    @refresher Nu pot decat sa iti multumesc pentru sfat si de ce nu incurajare...daca o sa lupt? Dumnezeu cu mila...

    RăspundețiȘtergere
  6. mai ai un bilet si pt fanul tau nr 1?:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce nu ai zis mai stely ca iti luam si tie unul lejer? :)) oricum m-a usurat de bani serios biletul dar sper ca macar sa ma fi usurat cu un rost...ce trist o ard :))

    RăspundețiȘtergere
  8. aia cu usuratul de bani a fost cam trista intr adevar :D.

    of, iesi din pasa asta, ca te afunzi singura si mai rau dragalaso.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) nu e problema cu banii, sau e, ca erau doar ai mei :D da-mi o solutie si ies.

    RăspundețiȘtergere