luni, 10 octombrie 2011

Demisie

  Sus shot-ul de tequila, sterg lacrimile si merg inainte ca altceva nu e de facut. Mi-am dat demisia de la munca, sunt mai linistita, mai libera. Revin dinou in postura de "fata lu' tata" si e al dracului de bine, nu trebuie decat sa imi pun in aplicare ochii de catelusa ploata si sa astept...
  Am o luna la dispozitie sa fac doar ce vreau eu si sa-mi caut de munca in acelasi domeniu de cacat. Ar fi trebuit sa imi dau demisia mai devreme nu sa astept sa ma trateze cu superioritate, dar ce mai conteaaaaaza? Tot raul spre bine...

16 comentarii:

  1. eu azi am schimbat aria de job, nu demisia, dar still a big change :P
    enjoy the free month, totusi nu cred ca as fi prea fericit sa nu am job chiar daca tata ar avea bani :P :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @secsinblog Mai secinblog noi doi am putea sa ne intelegem foaaaarte bine daca stau sa ma gandesc. Da o sa ma bucur la greu de luna libera, a venit decizia asta ca cea mai buna veste:) Culmea e ca nici eu nu pot sa stau fara sa muncesc, ma crezi? Mai am niste oferte de munca la care nu am dat nici un raspuns, deci pe undeva gasesc eu un loc. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaitza Ce chestie Lamaitzo?


    @Rosalia Aa, nu era mare chin era un stres in plus si asta din cauza tensiunilor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah ce as vrea si eu o luna d-asta linistita fara nici un stres de la munca :-j. Sa te bucuri de ea din plin, cine stie cand va mai fi urmatoarea.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lost Emotion :))E luna mea, doar a mea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce chestie că luna asta chiar e liberă, deși, din câte văd eu, tu te zbați să-ți găsești și alt job. Oricum, profită din plin :>

    RăspundețiȘtergere
  7. Libera in ce sens? Nu ma zbat sa gasesc alt job dar nici pe o ureche nu stau :)

    RăspundețiȘtergere
  8. atat e de comentat:)) :

    http://www.youtube.com/watch?v=_rsvjYSlfv8

    RăspundețiȘtergere
  9. @stely Adorabil commentariul, cel mai bun dintre toate. :| Genial

    RăspundețiȘtergere
  10. ma bucur ca ti-a placut. e prea geniala piesa...

    "parca nu trebuia sa fie asa ceva, parca aveam scopuri planuri sau asa ceva"

    RăspundețiȘtergere