joi, 25 august 2011

Capriciu

  Nu stiu, ai privirea aia patrunzatoare, ai ochii aia un pic oblici si caprui. Nu te vreau, stiu ca o iubesti, nu am nici un drept sa ma gudur pe langa un om ce iubeste alta femeie si plus de asta nu ai accepta tu. Imi pare rau. Dar simt ca vrei sa ma saruti sau macar sa ma atingi intr-un mod intim. Nu te-ai da la o parte sa ma atingi intr-o maniera blanda si sexuala daca ai fii intr-o stare euforica si daca ai stii ca nu s-ar putea afla, si nu s-ar afla. Dar nu o faci. Ai vrea sa simti buzele mele, le privesti si de fiecare data dai un pas in spate. Cand esti prin preajma iar alcoolul imi ghideaza dorintele cele mai ascunse, te ating, "involuntar", promit. Nu raspunzi, dar nici de refuzat nu ma refuzi, esti impartial.
  Stii, va veni ziua cand o sa ne zambim, o sa ne luam in brate cu drag si o sa ne sarutam. Atunci o sa se rupa tot, atunci  capriciul amandurora o sa dispara de parca nici nu a existat vreodata. Mi-a placut sa-ti aud vocea timida la telefon. Mi-ai pus un zambet pe fata. E prima oara cand ma suni.

  Capriciule, te astept sa vii sa ma iei de mana, sa te uiti in ochii mei, sa zambesti si sa imi atingi buzele de ale tale, pe urma pleaca si nu mai privi inapoi.







6 comentarii:

  1. Frumos scris.
    Tiind cont ca este o dorinta trecatoare...poate iti va trece...cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista momente cand uit si imi trece dar reapare in scena fix cand nu trebuie si....ajung la ce am scris.

    RăspundețiȘtergere
  3. intotdeauna 'cetatile necucerite' sunt the ultimate shit in momentul premergator invaziei, te intriga situatia.. este o lupta mai echilibrata decat de obicei, asta te incita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce nu poti avea, din aia vrei mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  5. NuPreaTarfa adevar graiesti, sunt mult prea multe cazurile in care ceea ce iti doresti nu poti avea, hmm si totusi daca ti s-ar oferi sansa ai profita de ea?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Jacob Acum nu, statutul meu de femeie indragostita nu imi permite sa fac nimic...nu pot si ne vedem cam rar ca sa se iveasca o ocazie. In general neindragostita da, as profita...

    RăspundețiȘtergere