marți, 16 august 2011

Victoria

  Victoria e o fata indrazneata, crede ca universul ei nu are limite, crede ca orice este permis, orice este posibil. Dar mai presus de toate, Victoriei ii place sa creada ca pentru ea, exclusiv pentru ea, nu exista consecinte. Ii place mult sa se plimbe primavara prin parc si sa mai arunce cate un ochi catre fel de fel de barbati. De fapt, ii place sa se holbeze la fel de fel de barbati fara nici un fel de jena.

  Lacul din Parcul Cismigiu e preferatul ei, vara pe 40 de grade celsius se aseza turceste pe iarba si priveste ore intregi in gol. Acolo isi face vise, acolo numara zilele pana la urmatoarea petrecere, acolo savureaza o inghetata cu capsuni si tot acolo a plans pentru nepasarea ei. E o fata inalta, cam pe la 1,60 si putin, bruneta cu parul scurt si putin ondulat, are ochii mari si negri pe care adeseori ii contureaza cu o linie subtire de tus negru, buzele sunt atuul ei principal si preferat. Are niste buze un pic carnoase, de o culoare usor rozalie si atragatoare. Miroase intodeauna frumos, e pasionata de parfumuri dulci cu o tenta amara. Se imbraca sexy, rochii mulate, blugi care sa ii scoata in evidenta cat mai mult formele pe care le considera, de ce nu, apetisante, poarta decolteu cat sa te faca sa tresari un pic si cat sa o invaluie intr-o perdea neinsemnata de mister, iar tocurile sunt aproape nelipsite din viata de zi cu zi.
   Si acum daca o intrebi o sa iti spuna sus si tare: "Imi plac barbatii, imi place sexul, imi place sa beau, imi plac banii si unele femei care mi se par frumoase." O cred simpla in felul meu, da, de fapt da, Victoria e simpla. Desi cateodata poate fi atat de expansiva sau transanta incat simplitatea dispare precum fumul...

  Ha, uite tocurile de caramel (sunt cu bej si roz), de cand nu le-am mai purtat. Nu am mai baut demult...ies la un Campari sau un cocktail Cuba Libre si pun tocurile de caramel, poate in seara asta agat si nu ma mai intorc singura acasa...Plec.


5 comentarii: