vineri, 26 august 2011

Off-topic

  Am fost, sunt si voi ramane intodeauna o mare cititoare de blog-uri pe diferite domenii. Nu pretind ca as avea un talent fabulos in a scrie, nu caut atentie, am cautat un loc unde sa vin si sa imi vars frustrarile si de ce nu bucuriile, un loc unde nu stie nici dracu cine sunt, un loc unde anonimatul chiar e anonimat. Un impuls de a incepe sa scriu l-am primit din partea unui blog pe care l-am citit cu placere si l-am apreciat, indiferent ca era sau nu fictiune. Acum se pare ca am enervat autorul blogului. De ce? Nu stiu. Si ma simt responsabila poate pentru ca am fost singura care a comentat pe blogul ei sau cine o fi, sub numele de NuPreaTarfa.
  Nu am sau nu aduc nimic special in blogosfera? Se prea poate, nici nu am pretentia de asa ceva, doar ca unora le place sa creada ca ei sunt cei care au dat tonul la muzica, ca ei sunt cei care merita toate ovatiile. Nu e chiar asa, blogosfera romaneasca e cat China, e loc pentru toti si toate.
  Scene de genul "Gata plec, nu mai scriu, pa!" sunt copilarii care iti contrazic orice moment de maturitate si luciditate. Te simti copiata? Pupa-te singura pentru chestia asta si nu intoarce spatele unor oameni carora chiar le place sa te citeasca.

Repet, blogul "nupreatarfa" nu imita, nu vrea ovatii, nu vrea admiratori, nu vrea critici bune sau rele, e doar un blog unde o femeie scrie despre experiente sexuale traite si scrie despre sentimente in cazul in care le are.




28 de comentarii:

  1. da...stiu despre cine e vb..despre "suflet de curva"...eu zic ca nu ai copiat-o ..esti mai sensibila..putin romantica fata de ea..ea este un pic mai dura deci nu ai copiat-o:) fiecare are o personalitate diferita..si asta se vede in tot...chiar si in ce si cum scrii:)
    bafta cu blogul

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca folosirea cuvantului "tarfa" a enervat-o la culme. Daca as fi copiat-o probabil inventam o poveste similara cu a ei, norocul meu ca nu e cazul de asa ceva. Eu o sa continui sa scriu ce imi vine sa scriu. Multumesc totusi ca esti de acord cu mine :) Macar tu ai observat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-un fel sau altul toate suntem asa..dar eu cred ca depinde cu cine suntem asa..cu toti sau cu iubitul/sotul..
    iar fantezii avem toate..
    fiecare are pareri diferite in legatura cu orice..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai alt stil de a scrie . :) eu nu cred ca o copiezi . . . in plus vorba ta : blogosfera e mare cat China . succes . >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Stan Emanuela Absolut, e o tara libera, democratia e in floare si e normal sa avem toti pareri si plus de asta sa avem fantezii. Ca x, y ,z fabuleaza e usor sa iti dai seama, dar nu vreau sa dezvolt ca nu are rost dar imi pare rau ca multa lume preia totul superficial...

    RăspundețiȘtergere
  6. @lorette Mulrumesc ca si tu esti de parere ca nu copiez, departe de mine gandul asta:)) Insa stau si ma gandesc ca reactia ei a vorbit de la sine, nu ii ia nimeni locul, e al ei, propriu si personal. Dar nu mai are rost sa mai discutam, sau ma rog, postul se refera la ceva anume deci normal e sa dezvoltam :))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu merg pe principul : daca ne luam dupa lume ajungem totsi la nebuni . nu baga in seama . tu scrie ce simtsi ,nu ce vor altsii sa auda . aI GRIJA DE TINE . >:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult lorette, esti o scumpa, tinem legatura pe aici si da, o sa continui sa scriu dar de multe ori o fac in functie de stare. Nu imi place sa scriu cand nu am nici o stare, cand am capul gol sau ma gandesc la problemele cotidiene. Prefer sa scriu in momente sincere cand am si inspiratie, altfel...nu iese nimic. Mersi de incuraja oricum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu placere >:D, oricand . am un feeling . ca am multe de invatsat de la tine .

    RăspundețiȘtergere
  10. am observat app ca nu scrii zilnic . :D decat mult si prost , mai bine putsin si bine . :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu daca sunt in masura sa dau lectii sau sfaturi dar daca vorbesc vorbesc din experienta. Eu te invit sa citesti si daca vrei poti critica atat negativ cat si pozitiv, toata lumea e bine-venita pe blogul asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) ma amuzati...doar atat am de spus.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Nu conteaza Ne bucuram ca te facem sa zambesti, e mare lucru in ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  14. @nu conteaza : tu in schimb nu ma amuzi deloc , ma lasi rece ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragii mei, pe blogul asta avem doar karma pozitiva :) Zambim, radem, glumim, mai aruncam si critici negative, ca deh, astia suntem. Eu accept orice, in special karma pozitiva. Hugs pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, e aceasi ca si numele blogului, dar sincer intru spre deloc :)

    RăspundețiȘtergere
  17. tsi`am dat add , sper sa fie corect id`ul . nupreatarfa ? E corect asa? poate intri pe mss intr`o zi sa stam la povesti . . . asa pe blog e mai greuts cu scrisul :))

    RăspundețiȘtergere
  18. A ba da, o sa scriu dar cand am stare, daca scriu cand nu am stare iese nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  19. sincer e ok blogul tau pana acum . eu nu ma consider tarfa si nici nu o sa o fac vreodata . sunt doar o femeie care stie ce vrea de la viata . intotdeauna vor exista "tarfe" , dar niciuna nu seamana cu alta. poate trec prin anumite momente aseamanatoare dar niciodata nu o sa aiba acelasi sentimente, aceleasi emotii sau acelasi zambet ciudat si incerci sa iti amintesti noaptea trecuta, dupa ce te trezesti intr-o camera de hotel, goala , cu pachetul de tigari si sticla de scotch aproape goala si tocurile pe sub pat , tu fiind alaturi de un barbat insurat .

    RăspundețiȘtergere
  20. @Rosalia Nu e vorba de considerat tarfa, doar ca sunt un pic diferita fata de o femeie care sare din relatii serioase in relatii serioase. Am avut si relatii si m-au dezamagit, aproape ca am ajuns la concluzia ca nu voi putea sta niciodata cu un singur barbat. Nu m-am culcat cu barbati insurati niciodata, urasc sa ma trezesc intr-un loc necunoscut alaturi de un barbat pe care abia mi-l amintesc. Am experimentat si chestia asta, am vazut ca nu imi place si mai departe am stiut ce sa fac.
    Absolut nici o femeie nu seamana cu alta, indiferent ca e tarfa sau nu, fiecare simtim altfel, gandim altfel, vrem altfel.

    RăspundețiȘtergere
  21. Tu aproape ai ajuns la concluzia asta , eu sunt cam 99% sigura. Dar vorba aia : speranta moare ultima. Sincer acum am intalnit un barbat superb , de care incep sa ma indragostesc , dar cum am mai zis , dragostea la mine dispare cand vad ca totul e prea perfect, intervine monotonia si urasc acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ehh, e nevoie si de timp ca sa iti dai seama de ce si cum, ce iti place, ce te incanta, ce te multumeste si asa mai departe:D Nici eu inca nu stiu ce vreau dar sigur o sa intalnesc ceva care imi place...candva :))

    RăspundețiȘtergere
  23. daca vrei ca oamenii ca nu mai abuzeze de cuvintele 'tarfa' sau 'curva', scrie un post in care sa atasezi linkuri catre dexonline.ro. poate asa vor pricepe si medievalii cum sta cu semantica.

    RăspundețiȘtergere
  24. @amacore Totusi nu vreau sa incep sa fac gradinita si sa dau explicatii, treaba e simpla, cine vrea sa citeasca bine, cine nu, la fel de bine. De spus poate sa spuna oricine ce vrea :)

    RăspundețiȘtergere