miercuri, 31 august 2011

Dragoste, sau cum ii ziceti voi

  Pe Bogdan l-am reintalnit in urma cu 2 ani, am copilarit impreuna dar ne aminteam mai nimic din copilarie, doar numele fiecaruia, atat. Acum eram amandoi crescuti, in depline facultati mintale, mult mai constienti dar parca totusi copii ramasese, ne prosteam si ne alintam unul pe altul, aveam discutii prostesti si radeam mult din tampenii.

  Buzele lui prezentau pentru mine cea mai mare dorinta. Erau groase dar cu o forma atat de excitanta. Mainile le avea bine conturate si frumoase, de artist, si chiar era artist, chiar unul foarte talentat. Ma innebunea cu parfumul lui dulce, i se potrivea perfect staturii lui si atitudinii, stateam langa el si simteam cu ma excit la fiecare secunda, simteam ca vreau si ca trebuie sa il ating. Puteam sa stam la palavrageala ore intregi. Am reusit chiar sa facem o nota de aproape 100 de lei intr-un restaurant (de specificat, fara mancare). Eram ca doua picaturi de apa, ne completam. Tindeam mai mult catre dimineti in care sa ma trezesc si sa il sarut, dimineti in care sa ne bem cafeau impreuna in picioarele goale si imbracati in halate albe pufoase decat catre o simpla si seaca partida de sex pe care o puteam lua de oriunde. Nu, de data asta a fost ceva mai mult, mai intens.

  Dupa 2 saptamani de intalniri aproape zilnice eram cu capul in nori, nu mai gandeam clar, nu mai vedeam alti barbati in jurul meu. Eram cucerita si fericita, ma simteam si mai frumoasa decat sunt, ma simteam si mai dorita. Eram iremediabil indragostita de un necunoscut. Doua saptamani si deja indragostita? Ciudat pentru mine, foarte ciudat.
  Primul sarutul a fost nu prea un sarut, a fost mai mult o atingere discreta a buzelor, o ademenire, o tachinare care a si fost cauza primei partide de sex. Sex care nu a fost sex, a fost sex la viteza a intaia sau dragoste, cum ii ziceti voi.

  Ma priveste in ochi si imi atinge usor buzele, ahhh omul asta stie, stie exact ce sa faca, nu e unul oarecare, e un el dupa care ma topesc. Isi plimba mana in parul meu privindu-ma neincetat in ochi. Buzele au o distanta atat de neinsemnata. Mi-e frica sa il ating unde nu trebuie, desi ma ia de talie si ma apropie de el, ma lasa sa simt ca are pula tare. Imi baga mana in camasa usor si imi atinge sfarcul ciupindu-l. Placerea o simt din cap pana in picioare. Imi fac curaj si pun mana pe pantaloni, e excitat la maxim. Camasa parca nu ma mai incape. Suntem sub cerul liber dar nu ne pasa, ne sarutam sezual si ii scot penisul erect. Eram insetata sa il gust, sa il devorez usor, sa il simt cum ma trage de par de placere. Imi trag usor pantalonii in jos si cu fundul ma ating de pula lui, se joaca pe fesele mele atat de excitant, ma priveste in ochi neincetat.
   -Vreau sa ma futi! Eu iti cer asta, acum, fute-ma! Imi zambeste, o apuca, se uita in jos, pune o fata serioasa dar ahhh, nu ma penetreaza. Imi da lenjeria intima la o parte si se joaca senzual cu ea pe clitorisul meu. Ma face sa tremur dar incerc sa ma abtin, nu vreau un orgasm acum, nici macar nu m-a penetrat. 
   -Ce ai zis ca vrei sa fac?
   -Vreau sa ma futi, vreau sa iti bagi pula in mine cum nu ai facut-o niciodata. O fractiune de secunda a fost nevoie ca sa ma traga in el. Ahhh, e exact cum imi place mie, are marimea si forma perfecta, miscarile ma fac sa uit de locul in care ma aflu, de ora tarzie din noapte, de geanta aruncata undeva pe langa mine. E doar el care ma fute usor, in picioare. Scot sunete sacadate, imi pune mana la gura si se apropie de mine, suntem lipiti unul de altul, ma saruta pe gat in timp ce ma fute tandru dar totusi atat de intens. Termina jos, pe asfalt in timp ce il sarut si ma joc cu sanii. Epuizata de placere ma asez proptindu-ma de zid si fumez o tigara. Las adierea vantului sa ma racoreasca, nu scot un cuvant, nici unul nu spune nimic dar e atat de frumoasa linistea, ca niciodata.


Someone told me love would all save us.
But how can that be, look what love gave us .




                                





15 comentarii:

  1. Un suflet de artista, sincer tu chiar stii sa tii oamenii in priza astfel incat sa citeasca totul pana la capat, lucru ce nu multi stiu sa il faca ! Felicitarile mele !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ioanide Multumesc frumos Ioanide, scriu cum pot atunci cand am cat de cat inspiratie, cat sa aleg cuvintele si chef sa mai arunc o privire in trecut. Multumesc si te mai astept sa citesti:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Emma Nu imi place cum am scris:)) avea ochii plini de lacrimi cand am scris dar trecem peste. Ce a fost, a fost, que sera, sera.

    RăspundețiȘtergere
  4. in sfarsit am mi-am gasit antiteza, anti-tiza, ori.. transpunerea feminina a ceea ce m-am apucat de curand sa fac si eu..

    bine te-am gasit

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine te-am gasit draga secsinblog, incantata de cunostinta, eu sunt un fel de nu prea tarfa.

    RăspundețiȘtergere
  6. cuvantul analogie ma indreapta cu gandul in locuri .. locuri, dar totusi da.. putem face o analogie, eu un nu prea tarf iar la tine .. tot secs in blog.

    p.s. foloseste-mi emailul pentru ceea ce vrei sa -mi exprimi si nu public

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu, nu, eu sunt o nu prea tarfa consacrata adica altceva in afara de asta nu accept, si totusi e si secs in blog :)) Analogie cred ca cuvantul potrivit daca stau sa ma gandesc bine desi vedem amandoi din cu totul alta perspectiva lucrurile.

    Pai si daca vreau sa comentez ce fac? Dau mail? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. haha, nu, evident.
    Eu am setat comenturile la liber fara aprobare.

    Uof, lasa ca intelegi tu, esti mare.

    Cat despre perspectiva, da, logic, evident- practic pot spune ca .. cele doua bloguri se pot completa reciproc, ce ma surprinde este faptul ca si tu te-ai apucat de curand sa iti insiri povestile..

    how strange..

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai nu le mai lasa asa la liber ca nu faci treaba :))
    Dap, m-am apucat de el asa intr-o clipita dupa 2 ani in care oscilam. Suntem soulmates in blogosfera, iti zic eu...pana ma "parasesti" :)) Si da, am un id special si poarta acelasi nume ca si blogul, e cu yahoo :)

    RăspundețiȘtergere
  10. si uite asa v-am "combinat " eu:))=)) in blogosfera:)
    glumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Asta si vorbeam cu domnul :)) ca ne-ai "combinat"

    RăspundețiȘtergere