joi, 1 septembrie 2011

Refuz

  Mi se rupe inima cand cu ochii goi ma priveste iar eu...eu nu simt nimic. E un barbat timid, saten si cu niste ochi foarte speciali. Forma ochilor lui m-a uimit intodeauna. Mi-a fost alaturi poate in cele mai grele momente, chiar si atunci cand nu l-am vrut si il ignoram, el era acolo. Am plans pentru el, am plans pentru nepasarea mea, am plans ca nu il pot iubi ca pe un barbat. Ma iubeste, enorm. Iar eu ce fac? Ii arat pe strada barbati care ma atrag....iar el tace. Il simt cum inghite in sec cand il sun si ii plang in telefon. Cine sunt eu sa fac un om sa sufere? Cine sunt eu sa plang pentru altii, in fata unui barbat care ma iubeste?
  Nu am mai primit un semn de viata de la el de mult timp...si asta merit. Merit sa ma ignore pentru ca sunt rea si ignoranta. Regret si acum momentul in care i-am spus. "Nu se poate, eu nu sunt pentru tine, sunt o femeie imposibila!". Iar el? El ce zicea? "Nu e adevarat, eu te iubesc asa cum esti si sa nu te schimbi niciodata."

  Refuz sa mai fiu ignoranta, refuz sa il simt cu cata dragoste ma strange in brate si imi saruta umarul cand ne spunem "la revedere", refuz sa mai imi fie frica sa-ti raspund la telefon si sa te aud cum imi spui: "Buna seara, sunt baiatu' cu pizza, puteti sa deschideti usa?", refuz sa cred ca inca mai esti indragostit de o femeie reala dar pentru tine o fantasma, refuz sa cred ca ai putea iubi o femeie cu o carcasa frumoasa dar un interior mucegait, plin de regrete, plin de ignoranta, plin de negatie si egoism, o femeie vicioasa care langa pat tine ascunsa o sticla de tequila pe jumatate goala. 
  Vreau sa pleci si sa ma uiti, pleaca! Nu mai incerca sa ma ajuti cand stii prea bine cine sunt. Are cine sa imi poarte de grija daca eu nu sunt in stare. Barbatii care ma fut, imi infig mana in par si spun soptind "Iti place sa imi bag pula in tine?", imi poarta de grija mai bine ca tine de o mie de ori. Ei nu ma iubesc, dar semnatura mea ramane in ei ca un tatuaj invizibil si totusi atat de proeminent.




16 comentarii:

  1. De ce totusi nu i-ai dat o sansa?...chiar nu inteleg..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu postarea asta imi amintesti de prietenul meu, de confesorul meu Stefam . Si acum regret ca nu i-am putut oferii aceeasi dragoste care el mi-o transmitea.
    Dar asta este . Intotdeauna lucrurile simple nu te vor face fercit , cel putin pe mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Se spune ca toate lucurile se intampla cu un scop. Poate si faptul ca el te iubeste si tu nu, se`ntampla cu un scop.
    Dar ia gandeste`te daca l`ai pierde, daca n`ar mai fi langa tine, daca n`ai mai avea pe cine sa suni, cum te`ai simtii ?

    Ai simtii ca pierzi un bun prieten ? Un bun ascultator ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @AndreeEA Intradevar nimic nu e intamplator si al pierde nu e o optiune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Emma Pentru ca mi-a fost bun prieten de la inceput, pentru ca il iubesc in altfel decat o femeie iubeste un barbat. :)


    @Rosalia Cred ca toate am avut macar o data in viata un prieten care sa nutreasca sentimente pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Totusi nu mi`ai raspuns la intrebare, iar asta inseamna totusi ceva.

    Ai simtii ca pierzi doar un amic ? Un bun ascultator ?

    RăspundețiȘtergere
  7. @AndreeEA Nu am simtit ca as pierde ceva, faptul ca e indragostit de mine cand eu nu simt nimic pentru el, nu ma face decat sa il vreau si mai departe, dar in acelasi timp nici departe nu pot sta de el. Ne transmitem reciproc stari foarte bune si oricum nu e omul care sa dea sfaturi, asculta si atat, pentru mine cateodata nu e necesar doar asta...Ce simt ca pierd? Nu l-am pierdut...Cum am spus mai devreme, a pierde in cazul asta nu e o optiune. Mi-a dat clar de inteles ca acolo va sta si ca nu o sa imi fie usor sa il fac sa se indeparteze si asa e.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce putin a stat in blogosfera 'secsinblog' :)))..eu nu-i mai gasesc blogul..scrie ca a fost eliminat..

    RăspundețiȘtergere
  9. @Emma Stai ca e o noutate si pentru el :))

    RăspundețiȘtergere
  10. hahah, nu va speriati, i'm back on track nu stiu ce s- aintamplat, mi-au cerut reconfirmare cu numar de telefon.. hmm.. porbabil ca am deja admiratori care au incercat sa-mi sparga contul? genial.

    @nupreatarfa
    daca nu te va mai iubi intr-o zi si va fi cu alta femeie te va intoarce pe dos clar, pentur ca esti obisnuita sa t eiubeasca pe tine. Sa nu fi mirata cand te va incerca si un sentiment de gelozie chiar

    Apoi mai grav ar fi daca vei incerca sa ti-o tragi cu el.. hmm.. vezi ca e mai complexa treaba decat pare.. tu acum esti obisnuita cu tabloul "el da tot, iar tu nimic'..

    RăspundețiȘtergere
  11. imi permit sa-mi dau cu parerea... nu e nimic complex aici. el te iubeste, tu il placi. el vrea sa fie cu tine, tu nu. alege odata. nu il tine in sah, nu e corect fata de el.

    RăspundețiȘtergere
  12. @amacore Mai mult decat sa ii spun nu am ce sa fac, i-am explicat cum sta situatia si tot nu o accepta...

    RăspundețiȘtergere
  13. @NuPreaTarfa ciudat, acel tip imi aduce aminte de mine, de cum erau eu inainte, ciudat... il inteleg si pe el intr-un fel si totusi am ajuns sa nu imi mai pese, sa nu vreau sa ma uit in urma. Nu iti fa griji, la un moment dat va merge mai departe atunci cand va cunoaste persoana potrivita :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Jacob Sunt prima care il sustine in a cunoaste o alta femeie...doar sa se desprinda de mine. Mi-a spus intr-o zi ca el o sa aiba 2 copii, i-am raspuns "Oare care e femeia aia? Ce-o face ea in momentul asta?"...m-a privit in ochi si mi-a zis "Nu stiu ce face, sau poate stiu..."

    RăspundețiȘtergere