marți, 20 septembrie 2011

Eu

  Deja nu mai am alcool in sange, am sange in alcool. Oamenii vobesc cu mine iar eu sunt beata, eu nu aud. Eu merg la munca cu minim 3 shot-uri de tequila la bord incercand sa ma mentin pe tocuri in cel mai ordinar mod.

   -Victoriaaaaa, dau o petrecere la mine acasa, hai vino ca nu stai departe si imi e dor sa te mai vad. Haide! Vin sa te iau? In 3 minute ajung numai hai. El obisnuia sa fie un simplu baiat care ma cucerise eu copil fiind, un el care in timp s-a pierdut, un el devenit in timp simplu si fad, un el deloc atractiv. El un vechi vecin din zona cu care n-am mai vorbit de numai stiu cand.
  Ajung in fata casei lui si ma asez pe bordura aprinzandu-mi o tigara si fumand-o linistita in timp ce muzica urla in difuzoare. "Ce ar mai fi daca m-as duce acum sa il sarut si sa fac un sex rapid? Il cunosc, frumusel e, am incredere in el. Chiar, ce ar mai fi? Nu, nu, mai bine ar fi sa ma infig in bautura aflata acolo si sa profit de ocazie sa ma imbat. INCA O DATA, SA MA IMBAT! Inca o data sa ma lupt stangaci cu mine incercand sa intorc spatele sentimentelor." Bordura e atat de joasa, imi simt picioarele ca de jeleu si nu vreau sa ma misc...mai aprind o tigara in timp ce o lacrima imi curge pe obraz necontenita. In miez de noapte, putin ametita de acum 2 ore si singura, imi intreb lacrima ce face? De ce e acolo? Cu ce scop? Pentru ce? Lacrima se prelinge pe barbie in timp ce eu duc o lupta nebuna sa nu cedez in fata ei.
  Imi iau inima in dinti, ma ridic si intru in haosul muzicii si al bauturii in care ma pierd in prima secunda. El zambeste fericit ca am ajuns, ma imbratiseaza si imi spune suav: "Chiar imi era dor de tine, de un prieten". El nu ma fute, nu vrea sa ma futa, nici eu nu vreau si pentru asta ii multumesc din suflet chiar daca el nu stie, ii multumesc pentru ca ma vede rar si nu stie cine sunt.




10 comentarii:

  1. Alcoolul cred ca e cea mai proasta combinatie alaturi de depresie, ganduri si reflectii asupra vietii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lost Emotion E, chiar e, de aia am si decis sa iau o pauza, prea rau m-am simtit de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vedem cat rezisti. Cand iti place cam greu sa te abtii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, pe sistemul nu mai beau pana data viitoare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa te lasi de baut in fiecare zi stai calma ca nu e greu :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la fel in fiecare zi pot sa ma apuc la fel de usor :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Azi ies din casa cu alte scopuri decat munca sper sa nu ajung in vreun bar in care stau nu mai mult de 10 minute si dau 3 shot-uri de tequila:)) 10 minute in cazul in care nu gasesc un necunoscut sa ii plang in brate ca asa fac:)) Strainii ma cunosc cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alcool combinat cu sentimente demoralizatoare iese un dezastru, probabil nu de față cu lumea înconjurătoare, dar în mintea ta, după cum văd că ai scris, e un haos maniac. Îmi pare rău că mintea ta trebuie să se lupte cu atâtea gânduri agitate și să potolească atâtea sentimente dezlănțuite.

    RăspundețiȘtergere
  9. nici pe mine nu vrea sa ma futa Tip . ce dracu , doar mai nou " te iubesc , eu vreau sa fac dragoste cu tine , nu doar sa te fut . sa fi a mea din toate punctele de vedere " .
    e greu asa . oricum sentimentele se aplifica din ce in ce mai mult , cu fiecare minut trecut si dorinta si pasiunea creste.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lamaitzo n-am rezistat, sunt beata, iar...

    @Rosalia Ramai pe bara Rosalia, fii fata cuminte desi stiu ca te gandesti si asa, nu face ca mine poti mai mult, testeaza-l. :) Ai incredere intr-o betiva ca mine si intai testeaza-l. O femeie o sa gaseasca intodeauna modalitati de a testa un barbat. Ai incredere in mine?

    RăspundețiȘtergere