miercuri, 21 septembrie 2011

Adagio

  Imi zambesc mie ironic in timp ce ma dau cu parfum. Fumez in fata oglinzii, nu m-am vazut niciodata fumand...sunt interesanta as spune. Nu m-am putut abtine si 3 shot-uri de tequila mi-au curs pe gat ca si cum ar fi ultimele. Eram insetata sa simt gustul spirtos al bauturii care ma ridica la cer, care ma duce in niste stari de nirvana, cara ma coboara fara mila in ganduri crude pe care nu le pot stapani. Sunt rea si intoarsa pe dos, sunt alta, sunt o alta Victoria. Pot sa va povestesc ce vreti din viata mea sexuala, amintiri am destule, dar are sens sa le scriu cand gandul meu zboara? Are rost sa marturisesc cand ochii mei deschisi nu vad decat niste ochi albastrii? Are sens sa povestesc fara sa pun suflet? E sec.
  V-am obisnuit prin marturisiri sexuale, sunt egoista si stiu asta, sunt deja plictisitoare spunandu-va in posturile pe care le scriu prin ce stari trec, prin ce uragan de sentimente sufletul meu se chinuie si nu vorbesc doar de ochii albastrii, nu....el doar a declansat furtuna din mine, el doar a dat tonul unei line melodii devenita acum brutala si neatragatoare. Vreau sa ma eliberez, vreau sa nu mai fiu atat de sincera. Am incercat sa mint, am incercat sa scriu aici lucruri neadevarate...nu pot. Cuvintele nu curg ca acum, cuvintele mincinoase incerc sa le gasesc dar esecul ma intampina zambind si parca spunandu-mi: "Scrie ce simti, scrie ce e adevarat cu riscul de a fii demascata." Nu multi stiu prin ce trec, de fapt nu stie nimeni...doar voi. Nu vreau sa ma plang voua si totusi asta fac, totusi singura scapare e sa va transmit daca nu tot macar o parte din trairile zbuciumate, totusi degetele mele vor sa scape de tastat voua, totusi incerc si nu reusesc. Am ochii plini de lacrimi...acum, chiar acum. Rimelul curge fara sa il sterg, nu-mi pasa, nu vreau sa imi pese.
  Voi care sunteti acolo si imi spuneti o vorba buna sub orice masca sau fara nici una, voi singurii care stiti fiecare sentiment...merita sa ma chinui sa aflu daca pot fi fericita? Merita sa ma lupt cu mine? Merita sa beau cand ma inec in lacrimi pe care le sterg cand un prieten mi se apropie? Merita sa cred?




  I hear your voice in the wind, I feel you under my skin...
  

5 comentarii:

  1. Sa vedem: merita sa incerci sa fii fericita, evident ca alcoolul nu merita, poti incerca sa faci mai mult pentru tine si poti sa te stabilizezi daruind si primind sentimente pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Victoria!
    Nu doresc sa-mi povestesti despre viata ta sexuala. Doresc sa-mi povestesti despre sufletul tau; despre visurile tale. Cum astepti toamna si apoi iarna? Vantul va sufla si iti va ravasi parul si gandurile tale vor zbura cu pasarile migratoare spre taramuri mai calde ? Unde va fi inima ta? Cui vei darui caldura sufletului ?
    Unde va zbura iubirea ta? La Paris ?!!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Merită, eu una cred că merită să crezi pentru că dacă nu am acorda șanse peste șanse probabil ne-am pierde și am deveni mai anonimi chiar și față de noi. Dar nu, nu merită să nei, nu merită să-ți îneci amarul în alcool. Merită să înfrunți durerea, merită să treci câteodată peste, să-ți impui să o faci. Eu cred în forța ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lost Emotion Am gasit o solutie ca sa nu mai beau, ma mut acasa pret de 2 saptamani sa-mi ies din mana cu bautura.

    @VIKTOR Multumesc Viktor, foarte dragut din partea ta. Hug.


    @Lamaitza Asa fac, ma mut acasa si ma las de alcool, de fumat nu pot sa ma las clar si o sa las lucrurile de la sine fara sa le mai intorc pe toate partile, in toate pozitiile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oriunde te-ai muta vei gasi alcool. Nu e asta o solutie :) Peste asta trebuie sa treci singura.

    RăspundețiȘtergere