duminică, 18 septembrie 2011

Doar un rol...

  Nu pot sa tin tequila departe de mine. Daca postul asta are greseli nu sunt din cauza mea, sunt din cauza a 6 shot-uri de tequila, oricum o sa incerc sa imi mentin linia si o sa ma concentrez sa scriu cat se poate de corect.

  Zilele au trecut iar eu nu am facut decat sa ma teleghidez pana la munca si inapoi si sa ma gandesc la ce ar trebui sa fac cu privire la singurul El prezent in viata mea. Si am stat si am gandit-o indelung si am ajuns la concluzia urmoatoare: momentan el plecat din oras dar omniprezent. Totul parca se schimba de la o secunda la alta, acum vreau sa fug, acum vreau sa raman trup si suflet.

  Am fost la aeroport sa ma interesez de bilet (prefer sa merg direct acolo si sa aflu ce si cum). Muncesc indeajuns incat sa imi permit o vacanta. Sunt 3 ani de cand am iesit din tara ultima oara...de cand nu am mai vazut si alta lume, alta civilizatie, de cand nu am mai auzit o alta limba decat romana.
  Joc un rol de femeie materialista, asta ma tine in loc, asta ma tine sa nu ii spun cuvinte sincere si dureroase, asta ma tine sa nu ii spun ca m-am indragostit de el si ca i-as respira aerul in fiecare secunda. Rol de femeie materialista, rol pe care nu l-am jucat in viata mea si la care as renunta in secunda 2. Prefer sa gandesc ca Parisul e asa cum am invatat despre el inca din clasa intai, prefer sa gandesc ca va fi de neuitat, prefer sa inghit in sec decat sa ii spun: "Stii eu m-am cam indragostit de tine si imi pare rau si as vrea sa inteleg cum un barbat blond cu carlionti si ochi albastrii m-a acaparat intr-o stare demult uitata, prafuita si aproape nula pentru mine.", prefer sa iau totul doar ca pe o ocazie chiar daca in interior ard mocnit de dor.


  Cea mai buna parte stiti care e? Ca nu am facut sex desi ocazii au fost, ne-am respectat chiar daca stand in bratele lui curbele trupului meu ii provocau o erectie. Totusi contrar stilului meu de viata stiu ca o parte din mine va ramane la el...






  Later update: Blue si Elton John sunt pe repeat.







18 comentarii:

  1. Foarte frumos scris, îmi place foarte mult cum ți-ai exprimat sentimentele. Dar e păcat că totuși nu i-ai spus ce aveai pe suflet, să-ți fi luat inima-n dinți și să-i spui :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rosalia Cand ma fac eu mare, mare te iau cu mine, de manuta mergem.

    @Lamaitza Sugestia ta inseamna ca nu mai sunt eu, m-am gandit sa fac si asta...nu pot...greu, tare greu. Iti multumesc frumos pentru apreciere. Hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ii spui acum ca il iubesti vei sari peste etape, stiu ca te arde, adr nu ii spune asta asa curand nici daca mori.

    Plus de asta nu e dragoste de genul.. ala, este o mistuire de moment, te-ai aprins in ultimul hal, esti indragostita.
    Una e sa fii indragostita si alta e sa .. iubesti.

    cel putin in viziunea mea..

    RăspundețiȘtergere
  4. @secsinblog E o oarecare diferenta intre iubire si a fi indragostit, eu doar astept sa imi vad comportamentul...nu fac nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, vei ramane surprinsa de tine in momentul in care vei rabufni. Ai sa mai rezisti un pic, dar si cand n-ai sa mai poti. Indiferent ce s-ar intampla sper sa-ti fie bine. (desi amandoua stim tu cand citesti si eu cand scriu ca sansele ca sa fie bine pana la capat sunt undeva la mijloc)

    RăspundețiȘtergere
  6. dap, asta spuneam si eu, ca este diferenta intre indragostita si.. a iubi.

    ai grijulet de tine, miss u on line..

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lost Emotion Nu vreau sa imi imaginez cum o sa ma transform daca as ajunge sa rabunesc in fata lui si asta in primul rand pentru ca stau singura prin casa si raman eu uimita ca spun cu voce tare "Il ador". Ce am fost si ce am ajuns :))

    @secinblog Pai daca e ne dam o intalnire maine...on line bineinteles:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai ajuns o femeie care are o pasiune si isi aminteste ce inseamna sa traiasca :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lost Emotion Da si o femeie care asculta Lara Fabian...e prea mult, ma depaseste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nupreatarfa, asta e o relatie adevarata si frumoasa, nu merita sa o dai pentru nimic !

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi pare rău să aud că a fost mult prea greu pentru asta, dar chiar și relația propriu zisă dintre voi, părea cumva chiar mai puternică decât dacă i-ai fi spus verde-n față :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi pare rău să aud asta, dar cred că relația propriu zisă dintre voi era mult mai puternică decât orice confesiune :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Se pare ca pana la urma orice se poate indragostii. Iubirea nu e imposibila pentru nimeni, doar ca unii dintre noi o respingem, desi nu facem bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lamaitza Relatie? Nu e nici o relatie si asta pentru ca joc un teatru ieftin de du-te-vino.


    @Andreea Da, da, da. De 3 ori da, indragosteala nu iarta pe nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  15. hai tu cu mine . hai ca si asa am pofta sa plec iar . hai de manutaa

    RăspundețiȘtergere