vineri, 2 septembrie 2011

Inca o data

  Propun, la telefon, nu aud nimic ca raspuns, aud doar o tacere care ma incremeneste instant. In minte imi vin intrebari fara raspuns. Tacerea a durat sa zicem, 15 secunde. Cele mai lungi 15 secunde din viata mea, si ar fi fost lungi pentru orice femeie. Atunci timpul a stat in loc. Stiti momentele cand te uiti la ceas si secundarul nu se mai misca o data, si te uiti si astepti si nu se mai misca, si crezi ca nu vezi bine? Retragi privirea cateva milisecunde si ca sa vezi secundarul se misca, normal, fara probleme, netulburat. Niciunul nu mai scoate un cuvant dar totusi rup tacerea:
   -Hai ca nu am toata ziua, ori da ori ba?
   -Pai normal ca e da, stii ca e da, intodeauna a fost da si tot intodeauna m-ai barat de la orice puteam sa iti ofer. E da din tot sufletul si nu in acelasi timp.
   -Nu e adevarat!
   -Ba e adevarat, si stii ca e adevarat. Eu ce sa inteleg acum? Ca ma vrei dupa ani in care am tot incercat si m-am luptat cu mine sa nu ma indragostesc? Iti amintesti cand te-am intrebat "Vrei sa nu te mai caut? Vrei sa dispar?" Iti aduci aminte ce raspuns ai dat? E randul meu la tacere, imi spun in minte si mai ca iesea si pe gura: "Ahhh da, are dreptate si cata dreptate, de ce fac pe proasta, sunt o ipocrita sa nu recunosc ca asa e."
   -Fii atent cum facem, eu inchid telefonul si astept sa imi dai un mesaj. Incerc sa scap, sa ma eschivez.
   -Ok, asa facem. Sunt nervoasa, ma simt jignita, cum adica tace??? Dau din picior si incerc sa imi gasesc ceva de facut. Primesc mesaj. Ma infig in telefon ca o hiena dar nu, nu e el. 3 ore si nimic, e clar, ce am fost si ce am ajuns. 

  22:48 mesaj. El. "Pofta vine mancand."  
 Ii sterg numarul si nici ca mai vreau sa stiu cine e, de unde vine, sau de ce. Numai, gata.

  Si inca o data imi demonstrez cat nu imi pasa, inca o data dau afara din viata mea oameni fara vreo parere de rau, inca o data o sa ajung de unde am plecat si inca o data o sa plang pentru nepasarea mea. Nu e problema, sticla de tequila e acolo neconditionat.


   

15 comentarii:

  1. Procedezi urat :| dar plm si eu as face la fel ca tine si`am facut la fel ca tine, pentru ca imi era si`mi este gandul tot la el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hai sa-ti zic si tie o gluma..mai degraba un status luat de pe facebook:) :

    "Barbatul: Vrei sa te mariti cu mine .. ?
    Femeia: Ai casa.. ?
    Barbatul: Nu..
    Femeia: Ai un BMW .. ?
    Barbatul: Nu..
    Femeia: Cat de mult este salariul tau.. ?
    Barbatul: Nu am salariu.. dar ..
    Femeia: Niciun "dar" . Nu ai nimic.. Cum pot sa ma marit cu tine?? Pleaca te rog!!
    Barbatul: (vorbind cu el insusi) Am o vila, 3 terenuri, 3 Ferrari, 2 Porsche.. De ce sa cumpar BMW?! CUm pot sa iau salariul daca eu sunt SEFUL ?"

    RăspundețiȘtergere
  3. prietena tequila va fi sigura care va fi langa tine mereu , chiar daca a doua zi cu dureri de cap, injuri si zici " iar am baut"

    RăspundețiȘtergere
  4. @AndreeEA Da, sunt o ipocrita stiu. Daca e urat ce fac n-am idee si nu imi sta gandul la el, nu a fost niciodata o posibila iubire pentru mine. :) Pacat.


    @secsinblog Asa sa fie domnule secsinblog :)


    @Emma Epic :))


    @Rosalia Nu am dureri de cap niciodata, stiu sa beau si da tequila ramane preferata si singura "prietena".

    RăspundețiȘtergere
  5. pe mine ma mai doare capul din cand in cand , cand exagerez cu alcoolul, cum ar fi fost aseara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tequilla, oricand ajuta la nevoie, desi eu il prefer pe Jack. El ma ajuta tot timpul, a fost mereu alaturi de mine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Victoria am trecut sa te salut. Nu ma bag in problemele tale. Stiu ca le rezolvi cum stii tu mai bine. (In primul post, Victoria te chema, nu?) ozi frumoasa!.. mai trec:* Marcuss

    RăspundețiȘtergere
  8. @Rosalia Eu chiar nu beau foarte mult, adica tequila e oricum puternica si cand beau mi-am obisnuit corpul cu o anumita masura asa ca a doua zi sunt fresh, fara probleme. Bineinteles ca mi se intampla si sa beau peste masura si atunci....

    RăspundețiȘtergere
  9. @AndreeEA Jack nu m-a incantat niciodata, tequila in schimb e mereu prezenta langa mine, prietena mea cea mai buna. Ei ii spun tot, tot stie despre mine.


    @BLUE FOX Da, numele fictiv sau de scena e Victoria:) Multumesc mult pentru salut si da imi rezolv problemele cu ignoranta si nepasare dupa care urmeaza inevitabil, plansul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea ce mai faci ? nu ai mai postat nimic , nu mai stiu nimic de tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Postarea este frumoasa si ... trista !

    Pur si simplu m-a amuzat Emanuela :)) cu bancul ei :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Rosalia Inca respir o sa incerc sa scriu ceva desi nu prea imi vine :)


    @Ioanide Putin spus trista, te rog.

    RăspundețiȘtergere
  13. In continuare ma uimeste faptul ca reusesc sa ma regasesc in blogul tau...
    "Vrei sa nu te mai caut? Vrei sa dispar?"
    Asta i-am spus si eu ei, insa raspunsul negativ pe care mi l-a oferit de fiecare data m-a pus pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Jacob Eu nu i-am dat nici un raspuns...Eu nu vreau sa te regasesti in ce scriu...ce destainui eu nu e nimic bun.

    RăspundețiȘtergere