miercuri, 28 septembrie 2011

Trei minute si patru orgasme

  E o seara ploioasa, e o seara plina de nimic. Fumez tigara de la tigara pe intuneric privind in gol si cugetand la stilul meu de viata. Usa dulapului e larg deschisa incercand sa disting o rochie de cealalta, mi-e dor sa port tocuri si sa fac sex, mi-e dor sa fiu trasa de par de un oarecare in timp ce ma penetreaza, mi-e dor sa simt un orgasm. Sa fie oare doua saptamani de cand am avut ultimul orgasm? Imi simt lenjeria intima uda, ma excit si mai mult, gem suav. Pun in picioare tocurile lacuite cu negru si ma plimb de-a lungul camerei concentandu-ma asupra sunetului pe care il fac. Am nevoie de mai mult de atat. Ma dezbrac de pantalonii scurti de culoare mov si de maieul alb lasand lenjeria neagra sa acopere posteriorul mic pe care il detin. Ma privesc in oglinda atingandu-ma si admirand fiecare milimetru. Vreau sa fiu sarutata de niste buze generoase pe umeri si gat, vreau o atingere calda, mainile mele sunt reci intodeauna. Selah Sue se aude in surdina acompaniata de ploaie. Pierd si lenjeria intima, tocurile si lantisorul de la gat ramanand neatinse. Inca ma privesc in oglinda si simt cum incet pierd controlul picioarelor, imi intind corpul pe jos si ma masturbez privindu-ma cu pofta in oglinda. Imi las capul pe spate si imi misc bazinul in cercuri, nu ma ating dar totusi valuri de placere ma izbesc.

  Privindu-ma realizez cat sunt de frumoasa, cat sunt de feminina, cat de mult sex-appeal am, realizez cat de mult ma iubesc. Trei minute si patru orgasme, sunt in paradis, sunt ametita si abia daca mai imi simt picioarele, vaginul imi pulseaza si respir sacadat. De neuitat.


  Stiu ca e o intrebare extrem de personala, dar voi fetelor ce alegeti cand va masturbati?

7 comentarii:

  1. Foarte interesantă experiență, să știi că deseori la asta apelează majoritatea femeilor pentru a se simți vii, dacă pot să spun așa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice am alege clar nu se compara cu munca unui barbat. Cel putin in viziunea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaitza Chiar a fost, pentru prima oara m-am masturbat in oglinda, e o senzatie de milioane. Sincer nu stiu de ce am facut-o, a venit de la sine. Doamne dar ce orgasme multiple am avut...Incearca daca ai cum.


    @Lost Emotion Eu vorbesc strict de masturbare :D lasa barbatii, ei nu intra aici, sunt 0, n-au nici un drept.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am încercat și eu de asemenea, de aceea ți-am lăsat comentariul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea sa ma vad si eu frumoasa asa cum te vezi tu :P poate o sa reusesc... hmm am 16 ani se pune ?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Soll nu conteaza varsta, important este sa faci lucruri pentru tine, sa cumperi o bluzita, o haina, un fard, orice, ceva care sa te faca mereu sa spui "sunt draguta si imi place de mine". Trebuie sa gasesti acel ceva ce mereu te va face sa te simti bine cu tine, fara timiditate doar tu frumoasa, simte-te superba in fiecare zi si imbunatateste ceva ce nu iti place la tine. Noi femeile avem atuul de a ne juca cu noi, incearca si o sa te adori. :)

    RăspundețiȘtergere