miercuri, 17 august 2011

Nu stii sa futi!

  Ii dau un mesaj si ii spun ca vreau acum sa fac sex. Ma astepta demult, ma vrea demult. Sunt beata si singura, goala in interior. Ii spun sa vina sa ma ia daca ma vrea, sunt prea beata, cine stie ce fac pana ajung la el. Ma imbrac simplu, dar cu tocuri, pastrez semnatura. Dupa aproximativ 20 de minute il aud in fata casei claxonand si parca simtindu-l ca nu mai are rabdare. Ma urc in masina beata dar mirosind a parfum, cu un look atat de fresh, de parca nu ar fi fost 3 dimineata. Parca simt cum ma napadesc regretele desi pot opri asta acum, chiar acum, dar nu o fac, sunt curioasa si mult prea singura ca sa il expediez. Ajungem.

  Ma cheama langa el. Sunt atat de beata dar in acelasi timp constienta, incat nu am curaj sa mai merg, vine el langa mine. Ma saruta si nici nu stiu sa va spun cat de repede a reusit sa isi bage pula in mine. Nici nu m-a dezbracat complet. Simt o dezamagire profunda, in gand imi spun cu amar ca mai bine ramaneam asa singura si goala pe interior.
  Imi baga mana in gat si incearca sa ma sugrume, ma brutalizeaza. Pun mana pe a lui si incerc sa o dau la o parte, intelege mesajul. Imi sopteste amenintator: "o sa fie cea mai lunga noapte din viata ta."  Intorc capul spre perete, atat de scarba imi e de el si de mine. Numar secundele. Tic-tac.

  Ii spun: "nu stii sa te porti cu o femeie, n-ai stiut cum sa iti bagi pula in mine mai repede". Raspunde superior: "fa tu ce iti place, haide". O replica atat de needucata incat un raspuns din partea mea ar fi de prisos. Imi cere sa ii fac sex oral, raman socata de tupeu si il refuz categoric ramanand dezamagit. Se termina. Ajung acasa chinuita parca de acest esec, ma simt murdara si de parca as fi fost violata. Peretii pe care mai inainte cu 2 ore ii uram, acum sunt calzi, sunt acasa. Ma bag in patul gol, inghitindu-mi lacrimile, adorm.
 

13 comentarii:

  1. -Iti urez succes si O ZI frumoasa !:)*

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant mod de`a privii lucrurile si de`a le expune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Data viitoare sa mai fi din nou curioasa.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nu conteaza Promit, data viitoare o sa imi vad mai mult de treaba mea si o sa las curiozitatea la o parte :D

    RăspundețiȘtergere
  5. asta-i trist..ce-ai scris aici
    ehh te astept cu postari ..cu happy end:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da stiu ca e trist dar era cea mai recenta intamplare sexuala:) Macar i-am creat un complex pe urmatorii 10 ani, stie el.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sta Emanuela Happy end-urile nu depind de mine, depind de destin:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @faza cu 'un complex' -> deci i-ai spus ca o are mica :))))))))))

    RăspundețiȘtergere